بسیج دانشجویی دانشکده کشاورزی و دامپزشکی در روز سه شنبه 14 اردیبهشت 1395 مجری جشنواره خیریه غذا به نفع نیازمندان و کودکان سرطانی در سطح واحد بود.این عمل خیرخواهانه با همکاری دفتر کانون های فرهنگی و با غرفه داری دانشجویان دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر برگزار گردید.
در این طرح که از ساعت 10 تا 14 روز 14 اردیبهشت در سطح واحد در حال اجرا بود 6 غرفه به عرضه محصولات غذایی پرداختند.
تمام عواید این جشنواره به نیازمندان و کودکان سرطانی اهدا گردید.
در آینده مصاحبه ای با خانم نیلوفر بمانی عضو شورای بسیج دانشکده دامپزشکی و مسئول برگزاری این طرح منتشر خواهد شد.











دفتر کانون های فرهنگی...
ما را در سایت دفتر کانون های فرهنگی دنبال میکنید
برچسب: جشنواره غذای دانشجویی,هفتمین جشنواره غذای دانشجویی, نویسنده: بازدید: 20 تاريخ: شنبه 27 شهريور 1395 ساعت: 20:43