اولین جلسه شورای هماهنگی کانون های فرهنگی دانشجویان واحد شوشتر در روز سوم آبان 1395 با حضور حجت الاسلام و المسلمین جوانمردزاده (نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان) دکتر پورمحمدی (ریاست واحد) ، دبیران کانون های فرهنگی،نماینده نشریات دانشجوئی و اعضای شورای فرهنگی واحد در محل سالن جلسات حوزه ریاست تشکیل شد.
در این جلسه از زحمات و خدمات دبیر سابق کانون ادبی «سپهر» خانم مهناز قاسمی و کانون هنری «آوای ماندگار» آقای عادل جعفری راد با اهدای لوح تقدیر و هدایائی تقدیر و تشکر به عمل آمد و خانم نیلوفر بمانی بعنوان دبیر جدید کانون سپهر و آقای امیرعباس پیشبین بعنوان دبیر جدید کانون هنری آوای ماندگار معارفه شدند.
همچنین آقای علیرضا فتحی به عنوان دبیر شورای هماهنگی کانون های واحد انتخاب و انتصاب گردید.
در این جلسه نماینده نشریات دانشجویی و دبیران کانون های فرهنگی به ارائه گزارش عملکرد گذشته خود و ارائه برنامه های و دغدغه های خود پرداختند.

مربوط به موضوع : کانون ادبی سپهر
نویسنده دفتر کانون های فرهنگی در سه شنبه چهارم آبان ۱۳۹۵ |
دفتر کانون های فرهنگی...
ما را در سایت دفتر کانون های فرهنگی دنبال میکنید
برچسب: اولین,جلسه,شورای,هماهنگی,کانون,فرهنگی,دانشجویان,واحد, نویسنده: بازدید: 69 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 22:35