اولین جلسه شورای هماهنگی کانون های فرهنگی دانشجویان واحد

خرید بک لینک

اولین جلسه شورای هماهنگی کانون های فرهنگی دانشجویان واحد شوشتر در روز سوم آبان 1395 با حضور حجت الاسلام و المسلمین جوانمردزاده (نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان) دکتر پورمحمدی (ریاست واحد) ، دبیران کانون های فرهنگی،نماینده نشریات دانشجوئی و اعضای شورای فرهنگی واحد در محل سالن جلسات حوزه ریاست تشکیل شد.

در این جلسه از زحمات و خدمات دبیر سابق کانون ادبی «سپهر» خانم مهناز قاسمی و کانون هنری «آوای ماندگار» آقای عادل جعفری راد با اهدای لوح تقدیر و هدایائی تقدیر و تشکر به عمل آمد و خانم نیلوفر بمانی بعنوان دبیر جدید کانون سپهر و آقای امیرعباس پیشبین بعنوان دبیر جدید کانون هنری آوای ماندگار معارفه شدند.

همچنین آقای علیرضا فتحی به عنوان دبیر شورای هماهنگی کانون های واحد انتخاب و انتصاب گردید.

در این جلسه نماینده نشریات دانشجویی و دبیران کانون های فرهنگی به ارائه گزارش عملکرد گذشته خود و ارائه برنامه های و دغدغه های خود پرداختند.

مربوط به موضوع : کانون ادبی سپهر

نویسنده دفتر کانون های فرهنگی در سه شنبه چهارم آبان ۱۳۹۵ |

دفتر کانون های فرهنگی...

ما را در سایت دفتر کانون های فرهنگی دنبال می‌کنید

برچسب: اولین,جلسه,شورای,هماهنگی,کانون,فرهنگی,دانشجویان,واحد, نویسنده: بازدید: 69 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 22:35

صفحه بندی