کانون ادبیات و شعر سپهر در روز دوشنبه 18 اسفند ماه 94 مراسم شعرانه خود را در فضای باز دانشگاه و با حضور اساتید و فعالان عرصه ادبیات شهرستان برگزار کرد.
موضوع این جلسه ، «آزاد بود» و با طرح آثار ادبی از طرف دانشجویان و اعضای کانون آغاز و با نقد و طرح آثار توسط اساتید و فعالان مدعو ادامه یافت.
استاد محمدباقر محب فعال عرصه ادبیات ، شاعر و صاحب چند جلد کتاب شعری و ادبی نیز در این مراسم حضور داشتند.
از دیگر مهمانان ویژه این مراسم آقای داوود مالکی و خانم زهره ضیائی بودند.
مراسم توسط کانون ادبیات و شعر سپهر برنامه ریزی و اجرا شد.






دفتر کانون های فرهنگی...
ما را در سایت دفتر کانون های فرهنگی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 20 تاريخ: شنبه 27 شهريور 1395 ساعت: 20:44